international organization necessary.
Knowledge & Skills:
• Broad knowledge and/or experience of change management and business innovation.
• Broad knowledge of best practices, techniques for process optimization processes (e.g. optimization of strategic...
business processes, and gathering business requirements on a day-to-day basis.
Qualifications
• Analytical Skills and Business Analysis proficiency
• Strong Communication skills
• Understanding of BusinessProcess and Business Requirements
• Experience...
development and tracking of the whole process of material sourcing. Ensure a smooth communication and alignment between vendors and Centric North American team.
2. Manage material tracking and supplier chain end to end process to support the textile...
Per nostra azienda cliente, siamo alla ricerca di:
ICT Project Management Specialist
La risorsa, a diretto riporto del process owner, sarà inserita nella divisione ICT focalizzata sull'evoluzione delle soluzioni tecnologiche aziendali...
contributing to the innovation of business models and digital transformation of leading financial institutions.
MAIN TASKS
As a Wealth Management Consultant, you will play a comprehensive role at the intersection of consulting, business design...
management
• facilitare la comunicazione tra stakeholder tecnici e di business
• Program management
• gestione di programmi/attivit trasversali:
• coordinare team cross-funzionali / project manager e aggiornamento continuo del masterplan dei progetti...
Hosco
Quale sarà la tua missione?
All'interno del reparto Groups & Events Management (M/F), sarai responsabile del coordinamento delle prenotazioni per gruppi ed eventi business e leisure (sale meeting, camere) negli hotel italiani.
Garantirai...
Management Competenze richieste Ottima padronanza di Excel (livello avanzato) Conoscenza di Power BI (titolo preferenziale) Esperienza di stage in ambito industriale Mentalit orientata ai risultati e ai KPI Capacit di analisi dei costi e dei processi Offerta...
con gli obiettivi di business.
• Gestire in autonomia l’intero processo di recruiting, onboarding e sviluppo delle persone.
• Progettare percorsi di crescita e formazione, attivando politiche di Talent Management e piani di retention.
• Introdurre e presidiare...
La risorsa svolger in autonomia e in collaborazione con il management, attivit di valutazione del merito creditizio, analisi economico-finanziarie complesse e supporto a operazioni straordinarie. Sar coinvolto in tutte le fasi del processo...
verticals.
• Collaborate with sales, marketing, engineering, and operations to translate strategy into actionable product development and commercialization plans.
Product life-cycle management
• Manage the full product lifecycle, from concept, business...
Depending on the role, you will improve your business skills (regulatory gap-analysis, process engineering, Project Management, etc.) or technical skills (Big Data, Artificial Intelligence, etc.).
We offer corporate welfare plans, incentive programs with...
AI e un approccio integrato che combina persone, dati e processi, supportiamo oltre 130 aziende in Italia a rendere più sicura ed efficiente la loro trasformazione digitale.I nostri servizi – dal Cyber Exposure Management al Fraud Management fino all’automazione...
At Quaker Houghton, we are experts in the development, production and application of chemical specialties, process fluids, lubricants, and coatings for the manufacturing industry. We have been an integral part in the growth of the world’s largest...