Project Manager.
Core Responsibilities
• Stimolare, ricevere e comprendere le necessità aziendali legate ai sistemi informatici e ai processi correlati;
• Sviluppare analisi di fattibilità del progetto IT, definendo obiettivi, risorse (anche economiche...
di vendita utilizzando il nostro sistema CRM.
Identifica, qualifica e acquisisci nuove opportunità di business nelle scuole e nelle strutture C&I.
Utilizza i materiali di marketing e il supporto forniti per generare lead e costruire relazioni.
Comprendere...
clients.
• Conduct a minimum of 10 client visits per week for pharma sector profiles
• Participate in onsite training and onboarding, including initial client visits alongside the hiring manager.
• Learn and utilize CRM systems as required; adaptability...
di vendita utilizzando il nostro sistema CRM.
Identifica, qualifica e acquisisci nuove opportunità di business nelle scuole e nelle strutture C&I.
Utilizza i materiali di marketing e il supporto forniti per generare lead e costruire relazioni.
Comprendere...
le dinamiche di mercato.
• Farai da collegamento con i reparti interni per risolvere problematiche dei clienti garantendo soluzioni efficaci
• Gestirai tutti i processi amministrativi legati al ciclo di vendita, nel rispetto delle normative locali...
time and quality. What will you be doing? - Execution - Process customer cases received through the Salesforce service cloud assigned by the local team - Quality - Proactively contribute to improvements in case-solving accuracy' timeliness...
Fluency in Italian
• Very good written and oral communication skills in English
• Exceptional communication &, soft skills' as well as problem-solving skills
• Computer knowledge/tech savviness' experience with CRM tools preferred
• Ability to work...
related inquiries and complaints in a case-closed manner by phone' email' or chat. - Support customer in case of truck breakdowns (flat tire' engine failure etc.) by creating appropriate cases in the CRM system after identifying the customer' vehicle...
related inquiries and complaints in a case-closed manner by phone' email' or chat. - Support customer in case of truck breakdowns (flat tire' engine failure etc.) by creating appropriate cases in the CRM system after identifying the customer' vehicle...