customer success.
What You Will Do
The successful candidate will possess an aptitude for working with applications and systems to analyze, diagnose, and resolve technical problems with hardware, infrastructure, software, applications, databases, networks...
SOHO routers, DVRs, NVRs, and Access Points.
User training:
• Conduct training sessions on new software or hardware as needed.
• Create and maintain user documentation and knowledge base guides.
Maintain IT infrastructure:
• Assist with network...
Conoscenza delle principali problematiche informatiche e capacità di risoluzione (es. problemi di rete, software, accesso a piattaforme, etc.
• Competenze di troubleshooting di base per hardware, software e sistemi operativi (Windows, gradita MacOS e Linux...
Support Specialist Responsibilities
1. Provide first-line support for hardware, software, and network issues
2. Maintain and optimize systems and networks
3. Manage and resolve support tickets promptly
4. Collaborate with international IT teams
5. ..
performed to resolve challenges with hardware, software and application issues in a ticketing system.
Ideal candidate should have 1-2 years’ experience for the Level 1 engineer, and 2-3 years for the Level 2 engineer.
The Technician will also need to...
come TCP/IP, DNS e routing.
• Familiarità con i sistemi operativi, l'hardware e il software di base.
• Capacità di seguire procedure standard e di risolvere problemi comuni.
• Capacità di collaborare con i colleghi e di seguire...
performed to resolve challenges with hardware, software and application issues in a ticketing system.
Ideal candidate should have 1-2 years’ experience for the Level 1 engineer, and 2-3 years for the Level 2 engineer.
This is a customer facing role.
Main...
livello sarai responsabile di rispondere alle richieste degli utenti aziendali riguardanti l'operatività di software o hardware informatici per risolvere i problemi. Ti occuperai della gestione quotidiana dei ticket e delle richieste di supporto da parte...
Come tecnico helpdesk di primo livello sarai responsabile di rispondere alle richieste degli utenti aziendali riguardanti l'operatività di software o hardware informatici per risolvere i problemi. Ti occuperai della gestione quotidiana dei ticket...