nella preparazione e nell'implementazione di riunioni e workshop a livello di management
• Supporto allo sviluppo di strumenti e metodi per la digitalizzazione dei processi aziendali.
Requisiti
• Laurea
• Almeno due anni di esperienza professionale in ruoli...
team management and daily operational tasks, alongside other tasks like individual escalations, process improvement work and wide-scale operational contingency planning.
Being a key part of the operations team involves working with colleagues in other...
e di sviluppo del personaleCollaborazione nell’ottimizzazione, digitalizzazione e implementazione dei processi di sviluppo delle risorse umaneCollaborazione nell’organizzazione degli eventi HRRequisitiQuali attitudini e competenze stiamo cercando?Laurea...
tutti i touchpoint a disposizione dei nostri clienti (consulenti tecnico-commerciali, Würth Store, E-Business, Sistemi Logistici), per fornire soluzioni sempre più digitali di automatizzazione dei processi di acquisto (E-Procurement) e di innovazione dei processi...
related to field of operations - Business proficiency in a diverse set of computer software such as MS Word, MS Excel, MS, PowerPoint, AutoCAD, MS Visio? - Knowledge of integrated Facility Management systems, desirable (including relevant building...
dei nostri clienti (consulenti tecnico-commerciali, Würth Store, E-Business, Sistemi Logistici), per fornire soluzioni sempre più digitali di automatizzazione dei processi di acquisto (E-Procurement) e di innovazione dei processi di lavoro (Virtual & Mixed Reality...
Collaborazione nell’ottimizzazione, digitalizzazione e implementazione dei processi di sviluppo delle risorse umane
• Collaborazione nell’organizzazione degli eventi HR
Quali attitudini e competenze stiamo cercando?
• Laurea in discipline umanistiche...
di responsabilizzazione e autonomia, diffondendo nuovi modelli di leadership e una business agility che comprende project management agile e smartworking. Würth Italia è tra le 140 aziende certificate Top Employer 2023, unica realtà aziendale altoatesina a poter vantare...
accuracy by maintaining data integrity during the order entry process, - Handles order management from entry to delivery and resolves complex customer billing issues' ensuring effective resolution and an improved customer experience, - Collaborates...
sviluppare e implementare soluzioni di automazione per migliorare l’efficienza e l’efficacia dei processi di business basati su Office365.Gestire, configurare e supportare le applicazioni e i servizi di Microsoft 365 per gli utenti interni...
ERMF. RMO helps IFAD accomplish its Strategic Framework by bringing a consistent approach to monitoring and improving the risk Managementprocess. RMO supports IFAD's strategic objectives and sustainable financial position from a risk perspective...
The Oberalp Group is a management driven family business - a house of brands that creates high quality technical mountaineering products. We have 6 own brands Salewa, Dynafit, Pomoca, Wild Country, Evolv and LaMunt. As an exclusive partner of other...
commute, where you work, play and shop. Diverse in our offering, our customer outreach and in our mindset, Gunnebo is leading the transformation of the security business through digitalization and connectivity for the continuous development of smart...
missions. 3. GRANTS MANAGEMENT SUPPORT: In collaboration with the regional team, the Regional Specialist supports the process of, ensuring adequate mechanisms for competitive screening of grant proposals and coordinates with pertinent units and divisions...
everyday life – at home, in transit and at work. We are at the airport, where you commute, where you work, play and shop. Diverse in our offering, our customer outreach and in our mindset, Gunnebo is leading the transformation of the security business...