dei turni di lavoro, training e supervisione del Team; Restituzione difb costanti e puntuali alle risorse di Staff Hai queste competenze e caratteristiche? Esperienza di almeno 2 anni nel ruolo di Assistant Store/Restaurant Manager all’interno di Realtà...
ai partecpanti le competenze realmente richieste dalle imprese italiane ,dotarli di immediata spendibilita nel mercato del lavoro, creando le condizioni di immediato ingresso nel network e nel mondo del lavoro.
Il percorso prevede un servizio di Job Training...
verso le mansioni ed i contesti aziendali più coerenti con le loro competenze e le loro aspettative.
Per azienda cliente del settore della ristorazione commerciale selezioniamo:
ASSISTANT STORE MANAGER PER CATENA RISTORAZIONE COMMERCIALE CON ALLOGGIO...
Introduzione
Nel ruolo di Commesso Specializzato | Assistant Store Manager collaborerai con il Capo Filiale | Store Manager per una ottimale gestione commerciale ed economica del Punto Vendita.
Se hai capacità comunicative e proattività...
con le loro competenze e le loro aspettative.
Per azienda cliente del settore della ristorazione commerciale selezioniamo:
ASSISTANT STORE MANAGER PER CATENA RISTORAZIONE COMMERCIALE CON ALLOGGIO _ SAN MARTINO OVEST - PARMA
Di cosa ti occuperai?
• Gestione...
in a fast-paced and dynamic environment. As a representative' you will be integral in assisting passengers and clients with their aviation-related inquiries while offering support in the Italian language. Key Responsibilities - Manage customer inquiries...
Gi Group SpA Filiale di Reggio Emilia-Reggio Emilia
helplavoro.it -
appassionati, lavoriamo per accompagnare i nostri candidati verso le mansioni ed i contesti aziendali più coerenti con le loro competenze e le loro aspettative.
Per azienda cliente del settore della ristorazione commerciale selezioniamo:
ASSISTANT STORE...
di Filiale, Addetti Vendite e Assistant Store Manager fornendo un supporto a tutte le attività operative e manageriali del Punto Vendita.
• Addetto vendita: Il primo mese di formazione si focalizzerà sulla conoscenza e la gestione di tutti i processi...
attendance records of Housekeeping staff.Ensure the cleanliness and proper maintenance of the Housekeeping office, storerooms, and equipment.Address guest complaints by escalating issues to the Executive Housekeeper or Assistant Executive Housekeeper for...
Sarbanes-Oxley (SOX). The role will support the financial team implementing and maintaining SOX controls environment reviewing documentation of controls' related formalization' and assisting the business for remediation processed. Moreover' The SOX Finance...
What's the job? As Groups Coordinator you will coordinate the reservations, room blocks and contracts for large groups. You'll report to the Assistant Commercial Director &, Commercial Director. Your day-to-day * Manage and coordinate all group...
to our Italian-speaking customers as they navigate our media platforms and services. Your fluency in Italian will be essential for assisting clients with inquiries about content access' subscriptions' and technical support. By delivering excellent...
Mercier Consultancy is seeking a skilled Italian Speaking Customer Service Representative to join our Client's Banking Division. In this crucial role' you will provide top-tier support to our Italian-speaking clients' assisting them with various...
service to clients. You will be responsible for assisting customers with their financial inquiries' ensuring they have the support they need in a timely and efficient manner. Key Responsibilities - Respond to customer inquiries regarding financial products...
excellent service to customers navigating pharmaceutical products and services. As a representative' you will be instrumental in assisting patients' healthcare providers' and pharmacists with their inquiries in a compassionate and professional manner.
Key...