MAIN MISSION & CHALLENGES of the DEPARTMENT / TEAM / POSITION
The Customer Care Specialist is a passionate customer care professional with great customerservice skills and the ability to effectively moderate online and offline conversations...
Hoffmann Group Italia S.p.A.-Vigonza, 7 km da Padova
generation/management, monitorando il customer journey e migliorando i principali KPI attraverso attività di marketing automation e costanti confronti con il marketing e le venditecollaborare con i membri del team per la gestione di siti in WordPressattività...
/suppression
• Mandatory: fluent communication in English language (B2+ level min)
• Flexibility & Reliability, Focus on technical details & Customer focus, Team player, Leadership skills
• Good Software tools literacy: MS Office, Acrobat, AutoCAD
Information...
Hoffmann Group Italia S.p.A.-Cadoneghe, 5 km da Padova
di progetti di lead generation/management, monitorando il customer journey e migliorando i principali KPI attraverso attività di marketing automation e costanti confronti con il marketing e le vendite
collaborare con i membri del team per la gestione di siti...
Morellato Group-Santa Giustina in Colle, 17 km da Padova
Service;
• Collaborazione con i reparti coinvolti (Qualità interna e CustomerService) per una gestione efficace dei reclami;
• Aggiornare e analizzare i dati di qualità, redigendo report a supporto;
• Promuovere il miglioramento nei processi...
Hoffmann Group Italia S.p.A.-Vigonza, 7 km da Padova
di progetti di lead generation/management, monitorando il customer journey e migliorando i principali KPI attraverso attività di marketing automation e costanti confronti con il marketing e le vendite
• collaborare con i membri del team per la gestione di siti...
Morellato Group-Santa Giustina in Colle, 17 km da Padova
e implementare standard di qualità interni;Monitorare e valutare processi e prodotti per assicurarsi che rispettino gli standard aziendali;Rilevare le non conformità e i problemi di qualità prodotto notificati da Clienti e dal CustomerService;Collaborazione...
Hoffmann Group Italia S.p.A.-Vigonza, 7 km da Padova
di progetti di lead generation/management, monitorando il customer journey e migliorando i principali KPI attraverso attività di marketing automation e costanti confronti con il marketing e le vendite
• collaborare con i membri del team per la gestione di siti...
e dal CustomerService; Collaborazione con i reparti coinvolti (Qualità interna e CustomerService) per una gestione efficace dei reclami; Aggiornare e analizzare i dati di qualità, redigendo report a supporto; Promuovere il miglioramento nei processi...
Carraro (www.carraro.com) is an International Group Leader in transmission systems for off-road vehicles and specialized tractors. The Group's activities are divided into two Business Areas:
• Transmission systems (axles and transmissions...
Applegreen USA Welcome Centers Central Services-Padova
team members provide exceptional customerservice, thoroughly complete their job duties, and follow all brand standards & food safety requirements. This position is charged with assisting to train newly hired team members and monitoring for compliance...
responsabilit : -Coordinare tutte le funzioni aziendali coinvolte nelle fasi di avviamento del cliente: Vendite, CustomerService, Ufficio Sviluppo Tessile, Magazzino Centrale -Gestire i rapporti con i clienti durante tutte le fasi di sviluppo della commessa...
Applegreen USA Welcome Centers Central Services-Padova
Access – Pay on Demand
• Education Assistance
• Employee Referral Bonus
• Meal Discount
• Pet Insurance
What You’ll Do
As the Shift Supervisor, you will be responsible for leading shifts by ensuring team members provide exceptional customerservice...
industry TELUS Digital Bulgaria! As a Customer Support Specialist with Italian and English you will be a part of a great team and all together will: Deliver outstanding client service Achieve great customer experience and satisfaction Identify and assess...
platform and using the platform to manage the E-Commerce
• Participation in E-Commerce Department meetings, both strategic and operational
• Working cross-functionally on a daily basis with departments such as: Marketing, Customerservice, Logistics...