sanitari
• Attuazione di campagne marketing e comunicazione, eventi di formazione sui prodotti insieme alle aziende partner fornitori di Lafarmacia.
• Requisiti previsti per la direzione di farmacia: iscrizione all’Ordine e servizio in farmacia per almeno...
Perform reconciliation with other departments (distributors, third parties, vendors, and internal stakeholders).
• Maintain oversight of proper identification of local literature articles for Adverse Event (AE) reporting as required.
• Perform document...
Operations department, ensuring smooth communication and flawless event delivery.Support the Sales team with administrative tasks, performance tracking, and follow-up activities to help achieve departmental goals. What We’re Looking For:Previous experience...
preferibilmente proveniente da realt svizzere del settore produttivo (produzione alimentare/hotellerie/ristorazione) - Esperienza professionale pregressa nella preparazione di offerte di vendita - Conoscenza delle tecniche di vendita, marketing e comunicazione...
ensure flawless execution and client satisfaction.Work closely with the Events and Operations teams to ensure seamless communication and service delivery.Contribute creative ideas for presenting our venues and catering services across various event...
delle chiamate, prenotazione di viaggi e trasferte, supporto all'organizzazione di eventi aziendali e supervisione delle richieste di ferie/permessi/malattia e delle note spese. A queste si aggiungono l'inserimento delle anagrafiche cliente, l'emissione e l'invio...
e telefonicamente
• Gestione del centralino e della corrispondenza in entrata e in uscita
• Supporto amministrativo nella gestione di pratiche, contratti e archiviazione documentale
• Organizzazione di appuntamenti, riunioni ed eventi interni
• Coordinamento...
time and within budget. - Time Management: Effective time management skills to prioritise tasks and meet deadlines based on the project plan provided. - Event and Meeting Coordination: Strong organisational skills in planning, coordinating...
and reporting. - Time Management: Support the timely execution of assigned tasks, maintaining an overview of deadlines and priorities. - Event and Meeting Coordination: Provide logistical and administrative support for meetings and events (virtual or in-person...
according to internal workflows. - Time Management: Monitor deadlines and prioritise tasks effectively to support project timelines. - Event &, Meeting Coordination: Assist in the planning and delivery of virtual and in-person meetings, including...
bakeca.it -
Lavoro Comunicazione Eventi a Imperia – Offerte simili: