comprensione dell'inglese.
Sei:
• Un leader energetico' ispiratore ed empatico' capace di stimolare lo spirito di squadra e l'impegno.
• Un coach naturale che ama sviluppare un team diversificato e inclusivo.
• Un problem solver.
• Una persona pratica...
E (engineering to order) /QTC-S (standard) process, including SAP updates.
• Identify and ensure feedback for process andquality improvement opportunities.
• Report KPIs needed to measure performanceaccording to target.
• Manage and coach the team, develop...
tra lo sviluppo di nuovi clienti e la fidelizzazione di clienti già attvi.
Cosa offriamo? Formazione iniziale e continua, grazie all'affiancamento sul campo dei nostri coach e agenti generali Una zona di competenza vicina all’abitazione o a dove desideri...
comprensione dell/'inglese.
Sei:
• Un leader energetico, ispiratore ed empatico, capace di stimolare lo spirito di squadra e l/'impegno.
• Un coach naturale che ama sviluppare un team diversificato e inclusivo.
• Un problem solver.
• Una persona pratica...
owning the customer lifecycle by activating and converting high value (potential) small business customers into loyal ambassadors. You will coach' educate and advise them through training' webinars' calls and interactive support materials giving them the...
towards best in class, in order to meet the company finance performance criteria.
• To formulate and implement plans to develop an effective operational structure and direct, coach, train and motivate teams towards the establishment of a continuous...
Una buona comprensione dell'inglese.
Sei:
• Un leader energetico, ispiratore ed empatico, capace di stimolare lo spirito di squadra e l'impegno.
• Un coach naturale che ama sviluppare un team diversificato e inclusivo.
• Un problem solver.
• Una persona...
to meet customer delivery commitments and address escalations.Talent Leadership & Development* Lead, coach, and develop site leaders and supervisors to build a capable, high-performing team.* Ensure clear expectations, accountability, and development...
line regular maintenance and emergency intervention.
• Manage Warranty intervention following Issue resolution process.
• Set up objectives for the team, support, manage and coach the team.
• Make sure Customer Care Managers are following procedures...