in collaboration with the process engineer and production manager and, if necessary, with external companies
• Follow-up and management of spare parts for production
• Directing, coaching and motivating the maintenance department, 8 employees with the support of...
ABOUT THE ROLE The Customer Success Specialist will be responsible for the relationship with our customers. This role is responsible for managing key client relationships and ensuring client adoption' satisfaction' and retention across the board...
ABOUT THE ROLE The Customer Success Specialist will be responsible for the relationship with our customers. This role is responsible for managing key client relationships and ensuring client adoption' satisfaction' and retention across the board...
RESPONSIBILITIES AND END RESULTS - Researching and reviewing company expenditure and usage of self-service tool known as MiVision. - Working closely with the accounts Regional Sales Managers to discuss each individual client and how best to support them.
- Outbound...
bakeca.it -
Lavoro Technical Support Manager in Molise – Offerte simili:
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Technical Support Manager in Molise
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Technical Support Manager in Molise
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Technical Support Manager in Molise
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
649.996 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze