Procurement Manager Warehousing & Distribution
Join us where great consumer experiences begin.
At the Electrolux Group, a leading global appliance company, we strive every day to shape living for the better for our consumers, our people, and our...
ambassador;
• Eseguire, in accordo con le policy aziendali, le attività operative del negozio con diligenza e
professionalità
• Conoscere obiettivi di vendita e KPI dello store nonché individuali;
• Collaborazione produttiva con tutto il team...
moderation policy for each community. Engaging with users by answering questions, directing them to the appropriate departments for clarification and providing them with a value-added experience.
• Creating and managing editorial calendars and syndication...
ambassador;
• Eseguire, in accordo con le policy aziendali, le attività operative del negozio con diligenza e
professionalità
• Conoscere obiettivi di vendita e KPI dello store nonché individuali;
• Collaborazione produttiva con tutto il team...
Research team is looking for a Software Engineering Manager who is passionate about both technical leadership and hands-on development. You will be mentoring and guiding a team of talented developers in a constantly growing environment' while also taking...
ha un impatto concreto e riconosciuto.
ATTIVITÀ / RESPONSABILITÀ
La risorsa, riportando al National Account Manager, si interfaccerà con clienti strategici e multinazionali, operando in un contesto dinamico e orientato all’innovazione. Il ruolo prevede...
Per azienda cliente settore metalmeccanico, leader nel settore della progettazione e produzione di soluzioni innovative per l'automazione industriale, ricerchiamo:
n. 1 Project Manager
Descrizione del ruolo:
Il Program Manager...
as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. Report incidents and unsafe conditions to manager, maintain awareness of undesirable persons on property premises. Follow all company policies...
e d’informazione periodiche sui prodotti e sui servizi.
Gestire le attività di cassa, verificando le prescrizioni mediche e i restanti adempimenti amministrativi-regolamentari.
Instaurare relazioni efficaci con i colleghi del team, l’area manager di riferimento...
Administration, or related major, 2 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. CORE WORK ACTIVITIES Managing Day-to-Day Operations • Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee...
We'll give you all the training' cutting-edge technologies' and the continuing support you'll need to succeed. At Concentrix' there's a real career and personal growth potential. About 80% of our managers and leaders have been promoted from within...