for expatriates in international assignment
• Managing purchase requisition/orders by dealing with external vendor, procurement and finance department
• Supporting foreign inbound exptriates with payroll-related onboarding activities
The appropriate...
all HR administrative and payroll processes, while continuously improving ways of working and aligning them with business needs.
At the same time, you act as a strategic partner for your local MT and Global HR by proactively managing expectations...
un/una Payroll Administrator per il team Payroll del Regional Office di Milano.
Rispondendo al PayrollManager, interverrai nella gestione dei processi relativi a:
• Preparazione e controllo di un elevato numero di buste paga per garantire che i dipendenti...
Opportunità: HR Administration & Payroll Specialist
Per realtà cliente, operante nel settore retail e con sede a Milano, LHH Recruitment Solutions è alla ricerca di una figura di HR Administration & Payroll Specialist.
Responsibilities
A diretto...
all'interno del team Payroll e si occuperà dell'elaborazione delle buste paga e degli adempimenti amministrativi annessi per un portafoglio di aziende clienti.
Il/la collega sarà supportato/a per la crescita dai Manager e dalla TMF Business Academy...
è la nostra priorità.
• Mentorship dedicata: Sarai affiancato/a dal Payroll Consulting Manager e dal team dei Payroll specialist che ti supporteranno passo dopo passo.
• Un'opportunità reale: La possibilità di entrare in un'azienda solida, in piena espansione e leader...
Job Description - Payroll Lead - Italy (16083)
Payroll Lead - Italy ( 16083 )
Payroll Lead - Italy
What you'll be doing
To succeed as a Payroll Lead, you’ll need solid expertise in managing end-to-end payroll operations, ensuring accurate...
Finance.
La risorsa, a diretto riporto dell’Administration and Accounting Manager, sarà coinvolta nella gestione delle attività amministrative e contabili, con particolare attenzione alla conformità fiscale e civilistica, al controllo delle operazioni...
e di dare il massimo per crescere assieme a tutta la squadra Leyton.
I requisiti per il ruolo sono:
▪ Esperienza pregressa come Payroll Specialist
▪ Precisione ed attenzione ai dettagli
▪ Capacità di lavorare in modo metodico e organizzato
▪ Buone...
Contribute to business planning and policy development with particular regard for the people aspects
.• Leading and managing activity of a small local HR and Payroll team
• Promoting a performance culture across the station,keeping informed of employee...
are looking for a committed and reliable personality to join us as soon as possible as aACCOUNTING SUPERVISOR (F/M/D)ObjectivesSupervise and develop an accounting team of 3/4 members managing activities related to Italy HQ and Group subsidiaries;Ensure...
and external stakeholders, including Commercial, IT, Procurement, Operations, Shared Service Centers (where applicable). In absence of the Assistant Finance Manager/Director, the Chief Accountant will assume responsibilities. The role will participation...
An Exciting Job Opportunity for a Five Star Hotel Based in East, AfricaReports to: General ManagerResponsibilities: - As the Executive Chef, you will report directly to General Manager and be responsible for producing the following Key Results...
è la nostra priorit . - Mentorship dedicata: Sarai affiancato/a dal Payroll Consulting Manager e dal team dei Payroll specialist che ti supporteranno passo dopo passo. - Un'opportunit reale: La possibilit di entrare in un'azienda solida' in piena espansione e leader...
dettagli sul nostro sito web axcentcompany.it
Chi
stiamo cercando
Con l’obiettivo di
rafforzare il nostro team, siamo alla ricerca di un HR Manager dinamico
e strategico, con una solida esperienza nella gestione delle risorse umane, capace di guidare...