Mentalità analitica e buona conoscenza del pacchetto Office in particolare Excel; - Eccellenti capacità comunicative e interpersonali.
• Capacità di lavorare in modo indipendente e come parte di un team.
Inserimento diretto in azienda con retribuzione...
e/o francese sarà considerata un plus.
• Ottima padronanza di Microsoft Office (in particolare Excel e PowerPoint). Conoscenza di CRM è preferibile.
• Doti/esperienze di marketing e di Business Development saranno valutate come preferenziali.
• Passione...
e/o francese sarà considerata un plus.
• Ottima padronanza di Microsoft Office (in particolare Excel e PowerPoint). Conoscenza di CRM è preferibile.
• Doti/esperienze di marketing e di Business Development saranno valutate come preferenziali.
• Passione...
Minimum 2 years of experience in an office setting, international/multicultural exposure ideal
• Background in educational event planning is a plus
• Motivated, reliable, and flexible
• Excellent communication and interpersonal skills
• Strong time...
FMO) within the Office of the Assistant Secretary of the Navy (Financial Management & Comptroller) {ASN(FM&C)}. Supports FMO in financial management planning, analysis, and execution activities. Serves as the subject matter expert and demonstrates...
Completano il profilo, il possesso del Diploma di maturità, e la buona dimestichezza con il PC ed il pacchetto Office.
Offriamo un contratto iniziale a tempo determinato Ccnl Commercio, in un ambiente di lavoro altamente sfidante, con forte possibilità...
B2 or above)
• Valid work-permit to work in the EU
• Previous Experience in Customer Service is a plus,
• Communication skills and ability to maintain good relationship with customers' assisting them in finding the best solution,
• Positive attitude...
standards for all customer inquiries, - Owning dedicated and outbound support via email in emergency situations' as well as the full cycle of emergency after-care claims, - Assisting our customers by acting as an interface between external customer service...