di approvvigionamento;
Requisiti e capacità richieste
• Capacità di pensiero analitico e di problem solving;
• Utilizzo di MicrosoftOffice;
• Capacità di lavorare in team ed in autonomia;
• Titoli preferenziali: diploma e/o laurea ad indirizzo tecnico o economico...
and negotiation skills.Ability to work under pressure and meet strict deadlines.Advanced knowledge of MicrosoftOffice (Word, Excel, PowerPoint).Outstanding listening, verbal and written English communication skills.Native or business level Italian Speaking...
dall’analisi dei requisiti, testing, sino al rilascio e poi alla manutenzione
• Esperienza di almeno 2 anni in contesti aziendali produttivi
• Buona conoscenza nell’utilizzo di MicrosoftOffice (in particolare Microsoft Excel e Power
• Point)
• Lingua Inglese...
MicrosoftOffice toolsFluent in English & Italian, both written and spokenFamiliar with ERP Sofware (e.g. MS Dynamics NAV, Oracle, etc.)Strong communication skills and the ability to work well with different teamsA practical, problem-solving approach...
di pianificazione e monitoraggio progetti; 3. esperienza di analisi dati, elaborazione dati e reporting; 4. esperienza di lavoro in team; 5. ottima conoscenza del pacchetto MicrosoftOffice ed in particolare Microsoft Excel; 6.
Patente B.
Costituiscono requisiti...
Ability to effectively create and communicate through all means of communication to all stakeholders.Must possess a high level of technical ability to work within proprietary inventory management/operations system.Proficient in MSOffice....
Join our team as a Material Planning Specialist, where you'll be at the forefront of ensuring efficient inventory management and smooth production operations. In this role, you will be responsible for setting up schedules and defining MRP...
to manage complex sales cycles and negotiate high-value contracts.
• Proficiency in CRM software and MicrosoftOffice Suite.
SKILLS
• Technical knowledge of grid-scale and behind-the-meter energy storage applications.
• Experience in renewable...
Active Directory, MSOffice 365 e nella configurazione, installazione e aggiornamento di dispositivi di rete, client e stampanti.
Completano il profilo:
• Ottime capacità di problem solving e orientamento al supporto tecnico.
• Autonomia operativa...
Fornitori, Legale, Fiscale, Financial Planning & Analysis e Management Control.
REQUISITI RICHIESTI
Esperienza minima di 3 anni in ambito Finance; Laurea in Economia o percorsi affini; Buone competenze informatiche (MicrosoftOffice, SAP, sistemi...
/matematico/statistico/scientifico; 2. Ottima capacità di utilizzo di sistemi informatici per analizzare e gestire dati (con particolare riferimento a SQL, VBA, MS Access, MS Excel); 3. Ottima conoscenza del Pacchetto Office; 4.
Disponibilità ad eventuali...
evaluations, or R&D activities
Basic knowledge of regulations and legal requirements related to cosmetic claims
Excellent command of MicrosoftOffice, especially PowerPoint, Excel, and data analysis tools
English language proficiency at B2 level (mandatory...
required.
Technical:
• Good Knowledge of MicrosoftOffice products
• CRM Software platforms experience preferred Behavioral:
• Highly customer focused.
• Excellent communication skills (both written and oral)' with the ability to communicate professionally...
conoscenza della lingua italiana;
• Ottima conoscenza della lingua inglese;
• Conoscenza delle routine di Risk Management, preferibilmente nelle infrastrutture;
• Eccellenti competenze in MicrosoftOffice;
• Forti capacità di comunicazione e relazionali...
lavorazioni meccaniche, stampaggio plastica, ecc.).
• Ottima padronanza di MicrosoftOffice e strumenti gestionali.
• Buona conoscenza della lingua inglese, sia scritta che parlata.
• Spiccate capacità analitiche, autonomia, flessibilità e problem...