civile o gestionale;Esperienza lavorativa nel ruolo di Planner / Cost controller preferibilmente in progetti di infrastrutture;Conoscenza informatica di Microsoft Project del Pacchetto Office, in particolare di Excel;Costituirà elemento preferenziale...
Tui Magic Life Calabria-Pizzo, 9 km da Vibo Valentia
e metodo di lavoro strutturato
• Ottima conoscenza di MSOffice
Le principali mansioni e responsabilità saranno:
• Supervisionare, di concerto con il Capo reparto, tutta l’attività legata all’accoglienza (front & back office)
• Formazione...
e interpretazione del disegno meccanico ed elettronico; - Buona conoscenza della strumentazione propria della mansione; - Conoscenza dei principali strumenti informatici (pacchetto MicrosoftOffice).
Completano il profilo:
• Affidabilità, precisione e autonomia...
analitiche, autonomia operativa e attitudine al lavoro in team
• Conoscenza di MicrosoftOffice (Word, Excel) e software gestionali
• Gestione dello stress e rispetto delle scadenze
• Lingue richieste: italiano e ingleseTitoli e certificazioni preferenziali...
but he/she has to be someone experienced in plant/operations);
• Know-how in software and embedded software development;
• Proficiency in MSOffice;
• English spoken and written (B2);
• Ability to work in a team, goal orientation and good communication...
experience is preferred.
• Excellent attention to detail and ability to multitask under pressure.
• Proficient in MicrosoftOffice and strong communication skills' both written and verbal.
• Fluent in Italian and English' with a willingness to work flexible...
Attestato CFP/AFC come operatore/trice edifici e infrastrutture
• Titolo come formatore di apprendisti
• Esperienza minima di 2 anni in mansione analoga
• Ottima conoscenza dell'inglese (parlato e scritto)
• Ottima padronanza del pacchetto MSOffice...
required.
Technical:
• Good Knowledge of MicrosoftOffice products
• CRM Software platforms experience preferred Behavioral:
• Highly customer focused.
• Excellent communication skills (both written and oral)' with the ability to communicate professionally...
to 2 years of international contact center experience.
• Proficient in Excel and other MicrosoftOffice tools.
• Proven problem-solving abilities' with the capacity to work independently' prioritize tasks' and make sound decisions.
• Strong commitment...
will be a plus
• Strong knowledge of MicrosoftOffice products' above all Excel
• Strong business and financial analysis skills as well as retail math knowledge' including elements of mark up' margin' open to buy' GMROI
• Execute the merchandising...
conoscenza base del pacchetto software MSOffice Formazione Qualifica/diploma in materie tecniche Almeno 3-4 anni di esperienza nel ruolo, preferibilmente in societ di installazione e manutenzione di impianti industriali (non civili o terziario...
and customer orientation.
• Routine handling of the common MSOffice programs and experience in using an ERP system round your profile.
What we offer:
• A secure job in a constantly growing company.
• A multinational team with more than 325 colleagues from 48...
English' plus one of the following languages in advance level' Italian.
• At least 1-2 years of Customer Service' Order Management or Sales experience.
• Good knowledge of MSOffice' Excel required.
• Accountability.
• Communication and coordination skills...
Strong knowledge of the MSOffice environment (Excel' Word' PowerPoint' and Project). Skills Good team-player' ability to build relationships inside and outside the company' self-motivated with strong organizing skills. Ability to work well under pressure...
o attestato professionale (WIFI o simili)
• Passione ed entusiasmo per la professione' con il desiderio di approfondire ulteriormente competenze e conoscenze
• Buone competenze informatiche (Noah' strumenti di fitting più comuni' MSOffice)
• Orientamento...