la predisposizione e l’aggiornamento della documentazione transfer pricing e il coordinamento dei Local File/Master File per tutte le società del Gruppo.
• Collaborerai con i team Finance, Legal, Purchasing e HR per garantire la corretta implementazione...
la predisposizione e l’aggiornamento della documentazione transfer pricing e il coordinamento dei Local File/Master File per tutte le società del Gruppo.
• Collaborerai con i team Finance, Legal, Purchasing e HR per garantire la corretta implementazione...
Production Planning SAP module
• Implementation of new applications
• Support the SAP developer for the solution implementation
• Test execution
Job Profile
Job Profile:
• Bachelor or Master degree in Computer Science, Computer Engineering, Managerial...
la predisposizione e l’aggiornamento della documentazione transfer pricing e il coordinamento dei Local File/Master File per tutte le società del Gruppo.
• Collaborerai con i team Finance, Legal, Purchasing e HR per garantire la corretta implementazione...
e l’aggiornamento della documentazione transfer pricing e il coordinamento dei Local File/Master File per tutte le società del Gruppo.Collaborerai con i team Finance, Legal, Purchasing e HR per garantire la corretta implementazione delle strategie fiscali...
rules are known and respected
• Define Maintenance strategies, guidelines and objectives, controlling the implementation.
• Planning of Maintenance activities and it's coordination (internal and external)
• Provide guidelines for the definition of...
Record to Report (R2R) who will lead the definition and evolution of processes related to accounting closing' management and statutory reporting' regulatory compliance' and Finance master data management. The role will initially be involved in a strategic...
design.
• Support the Software Project Manager or Program Managers in project planning, execution, and delivery.
• Communicate effectively with Marketing Product Managers to clarify requirements and provide updates on project progress.
• Stay up-to-date...
ad esplorare nuove opportunit di business principalmente occupandoti di: - Sviluppo dei principali sistemi informativi e dei software per la creazione delle soluzioni volte a gestire processi avanzati di Reporting' Planning' Forecasting' Consolidamento...
planning to delivery, coordinating the activities of internal developers and external suppliers.
Main Responsibilities:
• Plan, manage, and monitor IT projects, ensuring deadlines and budgets are met.
• Orchestrate internal development teams and external...
Prebook Report' Sell
• Thru report etc).
• Collect and organize data, harmonize and optimize daily reports schedule.
• Coordinate key GTM tasks for each season including consolidation and sharing of terms and conditions' master data maintenance for key...