sarà responsabile della gestione e dello sviluppo del team di supporto clienti, con un ruolo chiave nel garantire un’eccellente customer experience.
Attività principali:
• Definizione e implementazione della strategia di customersupport, in linea con la visione...
Generale, sarà responsabile della gestione e dello sviluppo del team di supporto clienti, con un ruolo chiave nel garantire u'ccellente customer experience. Attività principali: Definizione e implementazione della strategia di customersupport...
intelligenti, scalabili e conformi alle normative GDPR e AI Act.
💡 Il nostro prodotto di punta è PharmaStream, una piattaforma digitale per farmacie che unisce webapp e QR Store per offrire:
✔️ Customer care automatizzato H24
✔️ Gestione ordini e richieste...
Sarà responsabile della supervisione e del monitoraggio dell'andamento del servizio fornito, fino all'elaborazione della reportistica richiesta da Adecco e/o dal Cliente stesso.
Mansione
• Supporta il Cliente nella gestione e nella supervisione dei lavoratori...
Collaborate with backend engineers to integrate APIs for seamless system functionality
• Design reusable components
• Implement effective testing strategies
• Enhance data visualization aspects of the platform
• Mentor and support other developers to improve...
processes to support company growth
• Contributing to and executing key initiatives
• Identifying new features to enhance customer experience
Your qualifications
• 5+ years of project management experience (experience in the travel industry is a plus...
The E-Commerce CustomerSupport and Quality Assurance Intern has the responsibility to monitor the quality of the service offered to GUESS customers across all channels' to offer the best in class experience throughout the customer lifecycle...
This position could be based in any Amazon Operations centre across Friuli Venezia Giulia, depending on availability and business needs. Please note that this role requires on-site presence. Relocation support will be provided ****
Amazon...
We are recruiting on behalf of our client - a world’s leading outsourcing company that provides services related to customer/technical support and content moderation. It is present on many European markets, Portugal included.
• Work in Lisbon...
del team di supporto clienti, con un ruolo chiave nel garantire un'eccellente customer experience. Attività principali: Definizione e implementazione della strategia di customersupport, in linea con la visione aziendaleCoordinamento e motivazione del team...
Mercier Consultancy is excited to announce an opening for an Italian Speaking Customer Service Representative in the Social Media industry. In this dynamic role' you will provide exceptional support to our Italian-speaking clients' assisting them...
speed and precision to keep customer satisfaction high.
• Drive service optimization, improving response times, parts usage, and cost-efficiency.
• Track and report service KPIs to ensure continuous improvement.
🤝 Pre-Sales Support
• Collaborate with...
con una forte attitudine internazionale e spirito di iniziativa.
• Cosa farai
• Gestione delle attività di back office commerciale: ordini, offerte, contatti con clienti e fornitori
• Supporto alla rete vendita e partecipazione a fiere/eventi internazionali...
in a cooperation with Parts Europe. You bring along: - You have already gained first professional experience in the areas of customer service' customersupport' internal sales or similar. - You share our passion for motorcycles' ATV/UTV' bicycles etc.
and the...
Job responsibilities:
• Develop and expand foreign regional markets, identify potential customers, build long-term partnerships, and achieve sales targets;
• Support in defining the market price and positioning of new Sermatec products according to...