si occuperà della gestione delle seguenti attività:
Guidare e coordinare tutte le funzioni aziendali (operations, commerciale, marketing, IT, customercare, amministrazione) garantendo il raggiungimento degli obiettivi strategici.
Definire e implementare...
a relevant network, drawing up tenders and contracts, managing contract and customer administration, and taking care of the implementation of BauWatch solutions and services sold. You will be working closely with our marketing team and supporting marketing...
si occuperà della gestione delle seguenti attività:
• Guidare e coordinare tutte le funzioni aziendali (operations, commerciale, marketing, IT, customercare, amministrazione) garantendo il raggiungimento degli obiettivi strategici.
• Definire e implementare...
Siamo un azienda operante nel settore dei servizi telefonici e customercare, e attualmente siamo alla ricerca di Operatori Telefonici da inserire nel nostro team per lo svolgimento di diverse attività di contatto con il cliente.
LA FIGURA IDEALE...
si occuperà della gestione delle seguenti attività:
• Guidare e coordinare tutte le funzioni aziendali (operations, commerciale, marketing, IT, customercare, amministrazione) garantendo il raggiungimento degli obiettivi strategici.
• Definire e implementare...
Mercier Consultancy is excited to offer an opportunity for an Italian Speaking Customer Support Representative for our Client's Home Security &, Alarm Systems Department! In this essential Junior role' you will be the first point of contact for...
si occuperà della gestione delle seguenti attività:
• Guidare e coordinare tutte le funzioni aziendali (operations, commerciale, marketing, IT, customercare, amministrazione) garantendo il raggiungimento degli obiettivi strategici.
• Definire e implementare...
play a vital role in fostering customer satisfaction and loyalty by upholding service level agreements and company guidelines. Your main focus: - Customer Interaction and Resolution: Act as the first point of contact for customer and commercial care...
si occuperà della gestione delle seguenti attività:
• Guidare e coordinare tutte le funzioni aziendali (operations, commerciale, marketing, IT, customercare, amministrazione) garantendo il raggiungimento degli obiettivi strategici.
• Definire e implementare...
delle principali attivit di front office, gestione prenotazioni e customercare Familiarit con strumenti digitali e social media Ottime capacit comunicative e orientamento alla vendita Cosa offriamo: Formazione continua e reali opportunit di crescita professionale...
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - then here is a role for you - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Technical Solutions...
enthusiastic Spanish Speaking Travel Experience Advisor for Airbnb to join our Team in Sofia Bulgaria. Responsibilities: Provide friendly and efficient service to the worldwide Airbnb community Be the first point of contact to handle and resolve customer...
JOB SUMMARY Responsible for managing and supervising all areas of the spa, including its programs, services, hours of operation, facilities and staff. Coordinates the delivery of spa services, including salon, skin care, fitness and wellness...
/proposals.
• Site surveys and assistance to start up and test run.
• Technical support to the CustomerCare department for troubleshooting and plant performance evaluation.
• Participation in main conferences and events.
Education:
• Master's degree...
within the team.
• Establishes guidelines so employees understand expectations and parameters.
• Monitors alcohol beverage service in compliance with local laws.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for...
bakeca.it -
12
Aziende che assumono in Provincia di Barletta-Andria-Trani: