standard Valtur.
Ž️ Cosa farai
• Coordinare e supervisionare il team Front office (turni, performance e formazione
• Gestire le operazioni quodiane del front office (check-in/out, prenotazioni, customercare)
• Risolvere tempestivamente...
di accoglienza dell’ospite;
2. Gestione delle procedure di check-in e check-out;
3. Forte orientamento al cliente e al customercare in base agli standard LHW (Leading Hotel of the World) delineati.
4. Attitudine al lavoro di squadra e ottime capacità...
BONUS: 2.000€ pagati in 4 rate! ? Requisiti: ???? Madrelingua in Italiano, buon livello di inglese ???? Carta d’identit EU o permesso di soggiorno valido ???? Esperienza nel customercare (preferibile, non obbligatoria) ???? Essere gi residenti...
nazionale e internazionale
Formazione sulla sicurezza stradale
Elementi di customercare
Per maggiori informazioni contattaci via mail all’indirizzo selezione@arriva.it indicando nella mail il tuo interesse per l’Academy.
Il superamento...
CustomerCare, Back Office e Service Desk IT in lingua italiana.
• Diploma scuola superiore;
• Preferibile pregressa esperienza in ambito di HelpDesk o ServiceDesk informatici;
• Buona dimestichezza uso mezzi informatici;
• Capacità di utilizzare...
orientamento al cliente e al customercare in base agli standard LHW (Leading Hotel of the World) delineati.
• Attitudine al lavoro di squadra e ottime capacità di relazionarsi con diversi interlocutori
SKILLS PERSONALI
Il profilo ideale dovrà avere...
experience - Understand and anticipate their needs to improve our processes and tools - Participate in the upgrading of newcomers' skills in a context of strong growth As a CustomerCare Officer' your impact on the business will be immediate and tangible...
l Gruppo Seta è una realtà specializzata nei servizi IT nata nel 2003 e con diverse sedi sul territorio Italiano ed Estero
Ci occupiamo:
• di servizi remoti quali CustomerCare, Back Office e Service Desk IT multilingua
• di servizi di consulenza...
standard Valtur.
• Cosa farai
• Coordinare e supervisionare il team Front office (turni, performance e formazione
• Gestire le operazioni quodiane del front office (check-in/out, prenotazioni, customercare)
• Risolvere tempestivamente...
CustomerCare' Sales &, Technical Support services' as well as Content Moderation for Social Media. We are really proud to see our collaboration with one of the Big Five information technology companies growing bigger and deeper.
This is a great...
Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience...
customer relationship through proactive ownership of the entire customer backlog starting with a clean order load. From order load' the Customer Service Associate takes care of backlog management actions through' to invoice and delivery of parts to...
responsibilities:
• Deliver written customer support via email for the Italian market.
• Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
• Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care...
Company Description Welcome to Sutherland! Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM). For over 37 years' we have been dedicated to taking care of our clients' customers' continuously accelerating growth through cutting...
positive experiences for our clients. Through clear communication' empathy' and effective troubleshooting' we foster satisfaction and long-term loyalty. As a CustomerCare Consultant' your focus is to quickly identify and resolve issues while demonstrating...