HR Executive Ricerca e Selezione del Personale-Aosta
problematiche CRM Dynamics Microsoft per la gestione automatizzata del portafoglio clienti e delle pratiche di backoffice Rete commerciale composta da Agenti Senior e Master su tutto il territorio nazionale Si richiede forte orientamento...
ai massimi livelli
• Back office e CRM dedicati
• massimo supporto e formazione costante sul prodotto.
• Pagamento contratti inseriti a 20 giorni.
• Ricorrente mensile e gettone di rinnovo sui clienti business.
• Canvass extra aggiuntivi al superamento...
e telefono aziendale
• Bonus raggiungimento obiettivi
• Possibilità di appuntamenti giornalieri fissati direttamente dall'azienda anche per la rete vendita
• Contratto da concordare
• CRM dedicato per visionare...
Logging and following up on orders or requests. - Capturing all required data elements in CRM as required by clients' policies' and products. Your qualifications Concentrix is a great match if you: - Are proficient or bilingual in Italian and English (B2)...
CRM dedicato per visionare l'avanzamento dei contratti.
• supporto costante con il reperimento di candidature per le figure di coordinatori/agenti, da valutare e inserire nel proprio organico,
• Possibilità di apertura di un ufficio...
prioritize own workload and efficiently manage your time
• Eye for accuracy and ability to be analytical and technical at the same time
• Experience in the construction industry is a plus
• Knowledge in CRM Salesforce is a plus Practicalities The position is...
verniciatura industriale, automotive, nautica, aerospace
• Utilizzare il CRM aziendale (SAP Sales Cloud) per pianificare attività e reporting visite
• Informare i distributori e le aziende utilizzatrici in merito alle iniziative aziendali (promo, introduzione...
cannot be resolved without internal support. - Become a master CRM user' proficient in updating fields' creating and managing Insertion Orders - Be part of a multinational Customer Care Team responsible for all European clients where collaboration...
company policies and procedures.
Preferred Education and Experience:
• Excellent verbal and written communication skills.
• Proficiency in Microsoft Office and CRM software.
• Ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment.
• Experience...
assistance promptly. Roles &, Responsibilities - Manage customer/creator inquiries via the CRM tool' direct contact' or work with other teams. - Identify the root causes of escalated issues and provide appropriate resolutions to deliver excellent service...