Breve Descrizione Rhiag Group' parte di LKQ Corporation (Nasdaq: LKQ)' societ Fortune 500' è un gruppo internazionale tra i leader in Europa nella distribuzione e vendita di parti di ricambio per auto e veicoli industriali' nel segmento...
Position Overview
We seek a highly organized Administrative Specialist to provide comprehensive support in office management, executive liaison, and procurement coordination. This role requires fluency in Italian, English and Mandarin Chinese...
alla contaminazione tra competenze diverse. HR Business Partner (Corporate Internal Function) Quale sar la tua sfida? Sarai parte attiva del team HR People &, Culture di BIP e supporterai l'HR Manager nella gestione dei dipendenti e nei processi HR...
Manager Strategic Advisory & Corporate Finance
Join to apply for the Manager Strategic Advisory & Corporate Finance role at Prometeia
Manager Strategic Advisory & Corporate Finance
Join to apply for the Manager Strategic Advisory & Corporate...
reportistica interna
• Supporto nelle attivazioni' proroghe e cessazioni degli stage
• Collaborazione con l'ufficio HR Administration per la preparazione della documentazione di assunzione Qualifiche
• Interesse verso il mondo HR e Talent Acquisition/Recruiting...
internazionale e con piani di formazione personalizzati proposti da b*right, la nostra Corporate University. In più potrai usufruire dello smartworking, di un sistema premiante e di Gi Well, il nostro piano di welfare aziendale.
Per lo staff di Gi Group società...
Job Description Chi cerchiamo Per la nostra sede di Milano - San Babila siamo alla ricerca di una persona da inserire come Venture Architect &, Strategy Specialist all'interno del team di Corporate Venture Building. La struttura ha lo scopo...
administrative processes for the entire LVMH Beauty Division in Italy.
MAIN RESPONSIBILITIES
• Management of general accounting: journal entries, bookkeeping
• Issuance and recording of incoming and outgoing invoices
• Coordination of tax deadlines
• Support...
a: COST MANAGEMENT PROFESSIONAL Purpose of the role: We are currently looking for a candidate for our Finance &, Administration department, in the Planning &, Control team. He/she will be entrusted specifically with cost management and will be...
in Human Resources, Business Administration, or related field
• 5+ years in HR roles
• Excellent interpersonal, organizational, and analytical skills
• Fluency in English
• High integrity, adaptability, and a proactive, solution-oriented mindset
How to be successful...
Informatics, Computer Science, or Business Administration, with over 6 years of experience leading data governance and digital transformation initiatives.
• Demonstrates deep expertise in Data Governance, Data Management, and Enterprise Architecture, with...
italiano indipendente del settore. Slegati dalle logiche di gruppi multinazionali e dalla filiera della distribuzione farmaceutica.
La figura dell' HR Administration Intern con riporto diretto all'HR Corporate, sarà di supporto per tutte quelle attività...
in Engineering, Marketing, or Business Administration.
• At least 3/5 years of experience in marketing and business development, preferably in global and complex organizations.
Benefits
Locally, you can count on:
• Competitive compensation: Attractive salary...
administration and corporate clients, offering digital marketing, social media marketing, brand awareness, and other specialized marketing services;
💻 Digital SME: We design digital solutions for SMEs, including e-commerce, mobile apps, logo creation, basic...