Gi Group, prima Agenzia per il Lavoro Italiana con oltre 200 filiali sul territorio nazionale e più di 1800 professionisti nel settore delle Risorse Umane
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and providing programs to improve the KPIs and PIs
• Creation and management of the Competence Center within the process area
• Responsible for Kaizen events within the area
• Quantitative approach with use of toolbox – Six Sigma / Lean
• Embeds engineering...
Italiana con oltre 200 filiali sul territorio nazionale e più di 1800 professionisti nel settore delle Risorse Umane
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ADDETTO/ADDETTA CALL CENTER INBOUND
La risorsa...
apartmentGi Group SpA Filiale di TarantoplaceTaranto
di ContactCenter
ADDETTO/ADDETTA CALL CENTER INBOUND
La risorsa si occuperà di assistenza al cliente
Requisiti Richiesti
• Diploma o laurea
• Buona conoscenza della lingua italiana
• Disponibilità a lavorare su turni
• Buona...
largest telecommunications service providers in Canada. We deliver contactcenter and business process outsourcing (BPO) solutions to some of the world's largest corporations in the consumer electronics' finance' telecommunications and utilities sectors...
Your responsibilities: - You are the first point of contact via phone or e-mail for our B2B customers in Italy. - As their competent partner' you will help them with all their questions related to orders and deliveries and support them in the best...