e cortesia.
Gestire centralino, e-mail e corrispondenza.
Coordinare la prenotazione delle sale riunioni e supportare l'organizzazione di eventi aziendali.
Curare il decoro e l'ordine degli spazi comuni.
SUPPORTO HR: Gestire e aggiornare archivi e database...
setup, content collection, coordination during live events
• Content updates for websites, event apps, and official documents
• Communication with sponsors regarding selected marketing deliverables
• Onsite presence and operational support during...
supporting major sporting events — from setup to live operations and dismantling.
As a Crionet representative onsite, you’ll ensure technical requirements are met, work closely with local staff, and help make each event a success.
You may work independently...
authentic Swiss hospitality surrounded by nature. With 16 rooms, dormitories, a restaurant and bar “Il Ritrovo,” a wellness area, and multipurpose event spaces, the lodge welcomes guests from all over Europe, from sports teams to families and corporate...
Mashfrog Group è una rete integrata di aziende specializzate in diverse aree del business digitale.
Siamo nati con un'unica missione: superare i paradigmi tecnologici e di comunicazione per creare modelli di business innovativi e dirompenti...
preferibilmente proveniente da realt svizzere del settore produttivo (produzione alimentare/hotellerie/ristorazione) - Esperienza professionale pregressa nella preparazione di offerte di vendita - Conoscenza delle tecniche di vendita, marketing e comunicazione...
delle chiamate, prenotazione di viaggi e trasferte, supporto all'organizzazione di eventi aziendali e supervisione delle richieste di ferie/permessi/malattia e delle note spese. A queste si aggiungono l'inserimento delle anagrafiche cliente, l'emissione e l'invio...
for and with all stakeholders involved. With excellent communication skills and a strong service minded attitude you are the ideal connector to bring people together experiencing the world through Booking.com for Business. Your key objective will be...