di riferimento come Brand Ambassador, garantendo esperienze eccezionali ai clienti per promuovere la fidelizzazione e incoraggiare gli acquisti ripetuti.
• Mantenere la comunicazione con i clienti utilizzando tutte le app e gli strumenti di clienteling...
di garantire che l’intera gamma di taglie sia presente.
REQUISITI
• Preferibile anche breve esperienza in attività di contatto con il pubblico al di fuori dell’ambito Retail.
• Ottime doti di comunicazione e gestione del cliente.
BENEFITS...
come Brand Ambassador, garantendo esperienze eccezionali ai clienti per promuovere la fidelizzazione e incoraggiare gli acquisti ripetuti.Mantenere la comunicazione con i clienti utilizzando tutte le app e gli strumenti di clienteling disponibili.Gestire...
Ci inorgoglisce elevare la moda ad un'altro livello' collegando il nostro stile unico alle persone di tutto il mondo. LA TUA NUOVA POSIZIONE: Stiamo cercando un* Sales Assistant che si unisca al nostro team di Marcianise' al cc Campania PRINCIPALI RESPONSABILITA...
in home technology. As a Customer Support Specialist' you'll play a key role in assisting customers with their Dyson devices' responding to their questions' and providing guidance on product usage and technical troubleshooting. Join our team and help...
assisting with account queries' you'll provide assistance in investments for B2C and B2B clients after some training and gaining work experience. We are looking for candidates who speak fluent Italian and have strong communication skills in Dutch.
If you...
cause of the problem
• Expediting corrections and/or adjustments, following up to ensure resolution
• Assisting with the processing of refunds or exchanges
• Arranging the placement of orders We'll love it if you have:
• High level of fluency in Italian...
Italian-speaking customers' assisting them with inquiries related to technology products and services. You will play a crucial part in ensuring customer satisfaction by resolving issues' providing product information' and guiding users through...
parties
• Answer questions about customer service' technical and product concerns' and general corporate matters.
• Strive for client retention and loyalty and aim for a positive response to the customer's inquiry.
• Answer and assisting on incoming calls...