apartmentMarco Valente High JewelryplaceVareseevent_available
e da privati.
Dalla pluriennale esperienza del gruppo nel settore dell’alta gioielleria, nel 2019 è nato il brand Marco Valente High Jewelry. Il brand offre un prodotto di alta gamma capace di distinguersi per l'eccellente qualità delle sue pietre (diamanti...
apartmentComprof | Hair Care & Beauty CareplaceVareselanguageeuspert.comevent_available
Stiamo cercando un/una Graphic Designer (Digital Focus – Middle Level)
Comprof Milano è alla ricerca di un/una Graphic Designer middle-level, con una forte vocazione per il digital, da inserire nel team Marketing & Comunicazione presso la sede...
Contractor/Freelance Position | 100% Remote (Full-Time)
We are looking to review portfolios from individuals based in EU.
About the role
We are seeking a talented Cinema 4D Designer to join our Creative team, specializing in high-fidelity...
Sogni di poter lavorare per un'azienda fashion retail in piena espansione? Questo è il ruolo giusto che fa per te!
La
Capri S.r.l , realtà multinazionale italiana del fashion retail è alla ricerca di un*
FASHION DESIGNER
da inserire nel team...
UX Designer
Your mission
You will conceptualize, design, test and launch new developments and features of our products, by creating an incredible flawless and stunning experience for our clients.
Sub to freedom.
Freedom of choosing what you need...
Mid-Level Industrial Designer atStudio VolpiThe OpportunityMid-Level Industrial DesignerFull-Time (3 days in office, 2 days remote)About Studio VolpiFounded in 1994, Studio Volpi is a global reference for developing projects that seamlessly...
The Opportunity
Full-Time (3 days in office, 2 remote)
About Studio Volpi
Founded in 1994, Studio Volpi is a global reference for developing projects that seamlessly integrate technology, design, and branding. Our winning strategy lies in blending...
The ideal candidate will be responsible for the complete visual and creative execution of beauty brands developed within the Chromavis Start-Up Studio, ensuring strong, coherent, and distinctive brand identities across all touchpoints.
She/He will...