Per un'importante compagnia in espansione, operante nel mondo degli eventi basata a Milano Est, siamo alla ricerca di un Payroll & HR Admininstration Manager.
L'azienda è in forte crescita e specializzata nella progettazione e realizzazione...
e collaborativo, offre un contesto in cui il talento e le competenze vengono valorizzati, garantendo ai suoi professionisti le condizioni ideali per esprimere al meglio il proprio potenziale.
Il tuo nuovo ruoloCome Senior Key Customer Manager, sarai il punto...
Per un'importante compagnia in espansione, operante nel mondo degli eventi basata a Milano Est, siamo alla ricerca di un Payroll & HR Admininstration Manager.
L'azienda è in forte crescita e specializzata nella progettazione e realizzazione...
Adecco Italia Spa, Specializzazione Logistica e Trasporti, ricerca un Customer Care Operation Manager per multinazionale presente in più di 200 paesi al mondo con una piattaforma e-commerce B2B a livello globale.
Il candidato dovrà coordinare...
GLOBAL CATEGORY LEAD
For our client, an international leading B2B company, we are seeking a highly skilled and strategic Global Category Lead to develop and implement a category-driven approach . This role will focus on structuring and managing...
Job Title: Operations Manager/ Business Manager - Customer Service Italian and English Job Description Concentrix Albania is looking for a Business Manager/ Operations Manager to join our amazing #Gamechanger environment In Concentrix', the...
Dpt; Production Planning Dpt; Administration & Back; Office Dpt
Il/la Site Manager coordina tutte le operatività relative alla distribuzione di prodotti farmaceutici, in particolare gestendo i team operativi del sito, verificando il rispetto...
in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major, 3 years experience in the sales and marketing or related professional area. OR • 4-year bachelor', s degree in Business Administration, Marketing, Hotel...
Business Administration with an IT focus', or similar
• Mandatory Avaloq Certified Professional certification
• Several years of experience at the IT-Banking interface', in a bank or consulting firm
• Proficiency in Avaloq Core Banking System...
039, PowerPoint', and Project).
• Optional: Familiarity with Primavera or similar software for project planning and scheduling would be advantageous.
Skills
• Experience in managing EPC projects
• Very fluent written and spoken English.
• Good team...
Administration, or related major, 2 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. CORE WORK ACTIVITIES Managing Day-to-Day Operations • Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee...