DESCRIPTION OF THE ROLE
For our FSS offices in Limena (PD), we are looking for a Finance Assistant. This person will mainly participate to the administration of the swiss corporate entities (Payables, Invoicing, General Accounting...
delle risorse umane e con le competenze specifiche sviluppate direttamente all'interno delle organizzazioni aziendali. Le nostre aree di specializzazione: Marketing and Communication, Sales and Account Management, Human Resources, General Services...
DESCRIPTION OF THE ROLE
For our FSS offices in Limena (PD), we are looking for a Finance Assistant. This person will mainly participate to the administration of the swiss corporate entities (Payables, Invoicing, General Accounting...
in the case of reimbursable grant projects.
• Prepare and oversee monthly/quarterly financial reporting for the Board of Directors and shareholders, including provisional entries to account for the progress of projects.
• Build and implement a medium-to...
invoices of 4 companies Assist in the Account Payables, travel Expenses & Petty Cash processes Prepare payment proposals to suppliers Assist in Bank Accounting and reconciliations Offer administrative support to the Swiss operations Prepare ad hoc financial...
solutions. Your responsibilities will include addressing inquiries related to financial products' account management' transaction processing' and resolving any customer issues that arise. If you are passionate about finance' possess excellent communication...
professionale da inserire all'interno dell'Ufficio Sales per potenziamento SALES ACCOUNT | IMPIANTI Responsabilità: Visitare periodicamente i propri clienti (max. due settimane/mese), programmando telefonate ed incontri sulla base delle priorità definite...
finance and customer service' and enjoy working in a dynamic environment' we would be thrilled to have you on our team. Responsibilities - Provide excellent customer service in Italian for banking inquiries. - Assist customers with account opening...
da inserire all'interno dell'Ufficio Sales per potenziamento
SALES ACCOUNT | IMPIANTI
Responsabilità:
Visitare periodicamente i propri clienti (max. due settimane/mese), programmando telefonate ed incontri sulla base delle priorità definite...
delle risorse umane e con le competenze specifiche sviluppate direttamente all'interno delle organizzazioni aziendali. Le nostre aree di specializzazione: Marketing & Communication, Sales & Account Management, Human Resources, General Services, Research & Development...
l’intero ciclo di vendita, dalla generazione dei lead alla chiusura, costruendo relazioni solide e durature con i clienti; - Condurrai negoziazioni commerciali e discussioni contrattuali, in coordinamento con i team legale e finance interni; - Progetterai...
delle risorse umane e con le competenze specifiche sviluppate direttamente all'interno delle organizzazioni aziendali. Le nostre aree di specializzazione: Marketing & Communication, Sales & Account Management, Human Resources, General Services, Research & Development...
e con le competenze specifiche sviluppate direttamente all'interno delle organizzazioni aziendali. Le nostre aree di specializzazione: Marketing & Communication, Sales & Account Management, Human Resources, General Services, Research & Development, Technical...